dijous, 27 de febrer del 2014

Més que un poster!






Fa un parell de setmanes, se'ns va demanar fer un treball que consistia en realitzar un pòster relacionat amb els temes que havíem donat (Frank, Sartre...).  Es podia fer per grups o individual i, es ací, on ja, el cos no com  a màquina, si no com a vivència, elegeix com funcionar: individualment o en grup. El meus tres companys i jo ja teníem experiència en haver fet altres treballs junts, així que decidirem  enfrontar en conjunt aquest també. El resultat va ser un pòster prou acceptable, treballat amb temps, amb idees clares... Però com s'avaluen aquests tipus de treballs? Segons el procés, segons l'experiència que tingues fent-lo? Les vivències? NO! amb una nota final que va del 0 al 10. Doncs jo crec, que eixa nota no pot abrasar tots els aspectes que es podrien valorar d'un treball com aquest. Però, restant-li importància a un simple número, hem quede amb la satisfacció de poder haver tornat a treballar junt als meus companys i que estic molt content de tindre'ls al meu costat.


.
.
.
GRÀCIES!

6 comentaris:

  1. Pienso que como ha dicho Vicent, el trabajo más que quedarnos con un simple número, me quedaría con la experiencia que adquieres a la hora de realizar trabajos en grupo y más sobre temas que quizá no hayamos tratado nunca desde este punto de vista.
    Por otro lado, creo que las "notas" de cada grupo de trabajo, según el punto de vista de cada uno, serán muy diferentes y puede que en algunos casos puedan ser injustas en comparación con las horas de dedicación y el tiempo de trabajo realizado.

    ResponElimina
  2. Vicent, estudiamos para aprobar, sobre eso creo queno hay duda. Pero aparte de la nota, también está la experiencia de trabajar en grupo, centrarse en un tema y aprender lo máximo sobre él, sin olvidar la experiencia que ha sido ver todos los trabajos en una misma exposición y recordar todo un tema en tan solo una hora. Para mí fue toda na experiencia.

    ResponElimina
  3. En la meua opinió pense que al que es refereix Vicent, es tal volta un número del 1 al 10, encara que siga el 10, perfectament no te perque representar allò que hajes sentit o esforçat en fer la tasca. Nosaltres sabem perfectament que el nostre treball ens ha costat molt y l'hem disfrutat tant que pot ser que per a Vicent un número se li quede curt per a definir aquest treball.

    Per altra banda, pense que si el treball s'ha disfrutat, el resultat no pot estar mal, sempre es pot aprendre del que ens ha faltat o d'allò que s'ha fet bé!!

    A més respecte al úñtim que diu To+ estic totalment d'ácord que la experiència de repasar tot un tema d'aquesta manera ha segut un plaer!!!!

    ResponElimina
  4. El que he volgut transmitir es que una nota soles diu un la valoració d'un resultat final, res més. No diu ni com s'ha arribat a eixa nota, ni que s'ha fet, ni quines experiències s'han tingut. I a de més, pense que no sols s'estudia per a aprovar, hem pareix un pensament molt simple i poc pràctic, pues allò que estudiem son coneixements que després ens serviran per a un futur treball, osiga que, realment la nota no te cap sentit si eixos coneixements no els adquireixes permanentment, pues pots traure un 5, un 7 inclús un 10 i després, en el moment de la veritat, no poder desenvolupar la feina per no haver aprés pel fet de saber si no per a aprovar.

    ResponElimina
  5. Pot ser llevant-li el simple fet d'avaluar ens havera evitat tota aquesta política, perquè aquest és un treball que cada grup ha invertit distint temps i entusiasme a l'hora de realitzar-lo, i clarament aquest esforç no es pot veure reflexat en la nota ja que és molt difícil d'analitzar-ho tot, hi ha moltes variables a tindre en compte a l'hora de posar la nota. Algun grup haurà puntuat sobre l'estètica del treball, altre sobre el bon contingut, altre sobre el què li ha trasmés.....

    ResponElimina
  6. Bona entrada Vicent, tens tota la raó, la nota no ho es tot, de cada treball se aprenen coses noves, experiències que fan que el pròxim siga millor o pitjor, i "calque" el que diu Victor Primo : " si el treball s'ha disfrutat, el resultat no pot estar mal, sempre es pot aprendre del que ens ha faltat o d'allò que s'ha fet bé "

    ResponElimina